TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

Eğitimin Amacı

Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması konularında kılavuz bilgilerin verilmesidir.

Eğitimin İçeriği

  • TS ISO 10002 Şartları
  • Terimler ve Tarifler, Prensipler
  • Şikayetleri ele alma çerçevesi
  • Planlama ve Tasarım
  • Şikâyetleri ele alma prosesinin çalıştırılması
  • Sürdürme / İyileştirme
  • Pratik çalışmalar

 

Eğitimin Süresi

2 Gün

+90 (262) 721 12 97 Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.