TS ISO 10002:2018 Temel Eğitimi

Eğitimin Amacı:

Kuruluşlarda müşteri memnuniyeti ve müşteri şikâyetlerinin değerlendirilmesi için TS ISO 10002 standardına göre bir yönetim sisteminin kurulması ve uygulanması konularında kılavuz bilgilerin verilmesidir.

Eğitimin İçeriği:

o      Belgelendirmenin Amacı ve İlgili Standartlar

o      TS ISO 10002:2018 Standardı Tarihçesi

o      TS ISO 10002:2018 Standardı Maddeleri

·                Terimler ve Tarifler

·                Kılavuzluk Prensipleri

·                Şikâyetleri Ele Alma Çerçevesi

·                Planlama ve Tasarım

·                Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin Çalıştırılması

·                Sürdürme/İyileştirme

o      TS ISO 10002:2018 Uygulamalar

·                Müşteri şikâyetleri prosesinin tanımlanması (Prosesin amacı, sorumluları, girdileri, çıktıları, faaliyetleri, ilgili dokümanları, performans göstergeleri ve hedeflerinin belirlenmesi)

o      Belgelendirme Sürecinin Açıklanması

Eğitimin Süresi:

1 Gün.

Ön Şart:

Bir ön şart bulunmamaktadır.

Notlar:

Bu eğitim öncesinde katılımcıların TS EN ISO 9001 ve sonrasında ise Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyonu Eğitimlerini almaları faydalı olacaktır.